آفن

آفن

تبلیغات گوگل
پارتنر رسمی گوگل در ایران
www.papgroup.ir

تور آنتالیا
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور استانبول
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما ارزان
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

پارتیشن اداری
پارتیشن مدرن آفن
www.afn-furniture.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

فال

<-PostTitle->

امروزه استفاده از سازه هاي پيش ساخته در فضاهاي مختلف بسيار رايج شده است. پارتيشن ها و ديوايدرها از جمله همين سازه هاي پيش ساخته هستند كه كاربردي بسيار مهم در ايجاد فضاهاي اختصاصي دارند. با تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري و ويژگي هاي اين سازه ها آشنا مي شويم.

ديوايدر چيست؟

شايد شما هم در فضاهاي اداري سازه هايي را مشاهده نموده باشيد كه به عنوان يك جدا كننده از آن استفاده شده است. اين سازه ها نه تنها فضايي اختصاصي را در يك مكان عمومي ايجاد مي نمايند بلكه به راحتي قابل جابجايي بوده و در صورت نياز مي توان آن را در محل ديگر مورد استفاده قرار داد. علاوه بر آن اين سازه ها داراي قابليت آكوستيك بوده  و به هيچ وجه صدا از آن عبور نمي كند. به همين دليل ايجاد فضايي اختصاصي با امنيت بالا از مهم ترين تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري است.

معمولا در فضاهاي اداري ايجاد سروصدا باعث سردرگمي افراد و كارمندان شده و از بازده كاري كم مي نمايد. ديوايدرها با دارا بودن قابليت عدم عبور هرگونه صوت باعث ايجاد تمركز در افراد شده و راندمان كاري را افزايش مي دهد.

آشنايي با ديوايدر و ويژگي هاي آن

آشنايي با ديوايدر و ويژگي هاي آن

متريال در انواع ديوايدر

بسته به فضاي مورد استفاده مي توان از متريال هاي مختلفي جهت طراحي دكوراسيون داخلي استفاده نمود. اين تنوع در متريال باعث ايجاد هماهنگي بيشتر بين سبك انتخابي در طراحي داخلي و طراحي دكوراسيون داخلي مي شود. بيشتر افراد تصور مي كنند كه طراحي داخلي همان دكوراسيون داخلي است. اما طراحي سبك تعيين فضا براي هر كار است در صورتي كه طراحي دكوراسيون داخلي تعيين نوع چيدمان تجهيزات و مبلمان در اين فضا است.

به همين علت تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري نقشي تعيين كننده داشته و مي توان به انتخاب متريال مورد نظر در ساخت ديوايدرها به دكوراسيون داخلي زيباتر فضا كمك زيادي نمود. از متريال هاي مصرفي در توليد ديوايدرها مي توان به شيشه، ام دي اف، چوب، فلز و يا هر نوع متريال مورد علاقه اشاره نمود. هر كدام از اين متريال ها در زيبايي فضا نقش تعيين كننده داشته و تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري را افزايش مي دهد.

مطلب مرتبط با اين مقاله را در اين بخش از مبلمان اداري آفن دنبال نماييد

دكوراسيون داخلي با پارتيشن هاي فريم لس

تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري

ديوايدرها از جمله محصولات پر مصرف در ادارات هستند. تنوع در طرح و رنگ و متريال به ديوايدرها قابليت استفاده در هر نوع از فضاهاي اداري را بخشيده است و به ايجاد فضاي شاداب تر و آرامش بخش كمك زيادي نموده است. استفاده از گياهان به عنوان ديوايدر علاوه بر ايجاد محيطي زنده و پويا به ايجاد فضاي آرام و روح بخش در محيط هاي اداري منجر شده و افراد در اين فضاها از راندمان كاري بالايي برخوردار هستند. براي ايجاد اين نوع ديوايدر و استفاده از تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري از يك شبكه فلزي به صورت ستوني بلند استفاده مي شود. قرار دادن گياهان بر روي اين شبكه علاوه بر ايجاد يك ديوار جدا كننده محيطي سبز و شاداب را در هر اداره ايجاد مي كند.

نقش ديوايدرها در دكوراسيون دفاتر اداري

نقش ديوايدرها در دكوراسيون دفاتر اداري

تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري با توجه به متريال

بسته به اين كه از چه نوع متريالي در ديوايدرها استفاده شده است مي توان از تاثيرات مختلف آن بر فضا و دكوراسيون اداري سود برد. در فضاهايي كه سر و صدا يك عامل كاهش بازده كاري است از متريال هاي عايق صدا به عنوان ديوايدر استفاده مي شود.

در اين گونه فضاها بهتر است كه متريال شيشه، فوم و يا پروفيل انتخاب شود. در صورتي كه فضا از نور كم برخوردار است استفاده از شيشه يك گزينه بسيار مناسب به عنوان ديوايدر در اين فضا است. اما در صورتي كه محيط زياد سر و صدا ندارد و از نور خوبي هم بهره مند است بهترين گزينه استفاده از گياهان سبز به عنوان يك ديوايدر زيبا و روح بخش است. توجه به اين موارد تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري را افزايش مي دهد.

مزيت استفاده از ديوايدرها در فضاهاي اداري

  • ايجاد يك فضاي اختصاصي
  • افزايش راندمان كاري كارمندان
  • ارائه خدمات بهتر با استفاده از ديوايدر با متريال هاي عايق صدا
  • تاثير بر دكوراسيون داري با استفاده از طرح، رنگ و متريال هاي مختلف اين محصول
  • ايجاد هارموني متناسب با دكوراسيون اداري
  • قابليت جابجايي و سهولت در حمل و نقل به دليل وزن بسيار كم
  • قيمت مناسب با توجه به كاربري بالا

مزاياي استفاده از ديوايدر در فضاهاي اداري

مزاياي استفاده از ديوايدر در فضاهاي اداري

چند ايده جذاب در طراحي ديوايدرها

معمولا در فضاهايي كه نياز به ايجاد يك فضاي اختصاصي وجود دارد استفاده از ديوايدر و تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري بسيار چشمگير است. به همين دليل طراحي اين محصولات به شكل ها و طراحي هاي مختلفي صورت مي گيرد. به عنوان مثال بر روي ميزها مي توان از انواع ديوايدر به صورت روميزي استفاده نمود. اما در صورتي كه نياز به يك كار گروهي در اين فضا باشد اين محصولات يك مانع بزرگ براي تعامل ميان افراد محسوب مي شود. به همين دليل استفاده از ديوايدرها با قابليت تحرك در اين فضاها بسيار مورد توجه است.

علاوه بر آن استفاده از اين جداكننده ها به عناوين مختلف نظير كتابخانه، طبقه هايي براي قرار دادن لوازم دكوري علاوه بر ايجاد زيبايي بصري در محيط باعث تاثير ديوايدر ها در دكوراسيون دفاتر اداري به صورت چشمگيرتر مي شود. همچنين استفاده از ديوايدرها با طراحي هاي خاص مانند قابليت جمع شوندگي و يا تغيير شكل نيز باعث تاثيرات زيادي بر دكوراسيون اداري مي شود. استفاده از طراحي هاي خلاقانه و نورپردازي هاي مبتكرانه در اين جدا كننده ها نيز يك راه كار ساده اما موثر بر زيبايي بيشتر دكوراسيون اداري است.

چند ايده جذاب در طراحي ديوايدرها

چند ايده جذاب در طراحي ديوايدرها

پربازديدترين مقالات آفن را در اين بخش دنبال نماييد

صندلي هاي اداري استاندارد چه ويژگي هايي دارند

 

امتیاز :

بازدید : 0

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1400/3/9  | ۱۲ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

اگرقصد معرفي برند و كسب و كارتان را داريد ،جدا از نوع رفتار و طرز برخوردتان با همكاران و ارباب و رجوع ،دكوراسيون داخلي شركت و چيدمان مبلمان اداري  اتاق مديرت از مهم ترين نكاتي است كه بايد توجه اي ويژه به آن داشته باشيد. اتاق مديرت يعني همان جايي كه جلسات مهم اداره تان اعم از جلسات كاري و جلسات برون سازماني در آن برگزار مي شود ، معرف شما ، برند شما و شركتتان است .پس بايد نسبت به ساير واحد ها و يا اتاق هاي شركتتان  بيشتر به آن توجه نماييد . درنظر گرفتن فاكتور هايي مانند تعداد اتاق كارمندان فضاي محيط ، نوع چيدمان اتاق مديريت همه از مواردي است كه يك مدير به خوبي آن را درك كرده و با هماهنگي آيتم هاي موجود از نظر رنگ ، طرح و مدل بهترين ها را انتخاب مي كند. ميزمديريت ،صندلي مديريتي ، و ميز كنفرانس ازجمله آيتم هاي معمول اتاق مديريت است . طراحي دكوراسيون ، چيدمان مبلمان اداري ، نوع مبلمان به كار رفته در اتاق مديريت ، همه و همه از مواردي است كه چشم ارباب و رجوع و بازديد كننده گان را به سوي  شما و شركتتان جلب خواهد كرد.


امتیاز :

بازدید : 124

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/4/2  | ۱۲ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

به منظور جداسازي  واحدهاي مختلف در فضاهاي اداري از پارتيشن يا تقسيم كننده استفاده مي شود . سهولت در نصب ، امكان جابه جايي ، كم هزينه تربودن نصبت به ديواركشي و نصب در مدت زمان كمتر دلايلي است كه همه  و همه باعث گرديده تا جايگزيني مناسب جهت ديواركشي و تفكيك  واحدها ها باشد .پارتيشن ها بسته به نوع كاربري و فضاي مورد استفاده از الياف مختلف ساخته مي شود ، ولي به طور معمول تركيب چوب ، شيشه و فلز از جمله مواد اصلي به كار رفته در توليد پارتيشن به شما ر مي رود.درگذشته فقط شاهد پارتيشن هاي معمول بازار مانند پارتيشن تك جداره و دو جداره بوديم ، اما امروزه نيز  ساخت پارتيشن پيشرفت هاي چشم گيري داشته است ، توليد پارتيشن تبديل پذير و پارتيشن هاي جدا شونده از جمله اين پيشرفت هاي قابل لمس به شمار مي رود.ازسويي پيشرفت شركت ها و جذب نيروهاي جديد و ازسويي مشكل كم بودن فضا ، اينجاست كه پارتيشن ها به ما كمك خواهند كرد تا بتوانيم از كمترين فضا بهترين نتيجه را بگيريم .پارتيشن هاي تركيبي ، تبديل پذير ، و پارتيشن هايي با قابليت جا به جايي مناسب شمايي است كه با فضاي كمي روبه رو هستيد. به طوركلي درجاهايي كه كاربر فضاي كمتري نسبت به حد معمو ل دارد استفاده از پارتيشن هاي تبديل پذير بسيار كار امد است .دراين نوع پارتيشن ها با باز وبسته كردن پيچ و مهره مي توان در ظاهر پارتيشن تغيير ايجاد كرد و درفضاهاي متفاوت از آن استفاده كرد.نوعي ديگر از پارتيشن هاي مدرن به نام كوموتيشن وجود دارد تا خيال شما را در مورد كمبود جا و بهره وري از فضا راحت كند ، كوموتيشن يا پارتيشن كمد تركيبي از پارتيشن ، كمد و قفسه است ، اين نوع پارتيشن  با نصب در فضاهاي كوچك تر خيال شما را از بابت كمبود جا راحت مي كند   ، وبه راحتي مي توانيدوسايلتان را در كمد تعبيه شده در پارتيشن قرار دهيد .اگر با خواندن اين مطلب هنوز در انتخابتان مردد هستيد ، پيشنهاد ما به شما خريد از مبلمان اداري آفن است


امتیاز :

بازدید : 117

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/4/2  | ۱۲ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

اگر قصد داريد برند يا شركتتان را به ديگران معرفي كنيد ، يكي از مهم ترين مواردي كه بايد به آن دقت كنيد ، نوع دكوراسيون اداري و چيدمان مبلمان اداري تان است ،چرا كه در نگاه اول آنچه كه چشم ارباب و رجوع و بازديد كننده گان را به سوي شركت يا كسب و كارتان جلب مي كند نحوه چيدمان مبلمان  اداري خواهد بود . قبل از هرچيز خود را جاي بازديد كننده بگذاريد ، و از چشم آن ها به مجموعه خود نگاه كنيد ،از زواياي مختلف به مجموعه خود و آيتم هاي به كار رفته شركت نگاه كنيد .  ببينيد چه چيزي نيازي  به جابه جايي دارد ،و يا چه وسيله اي نياز به تغيير دارد . گاهي با كمي جابه جا كردن و تغييراتي  ساده  مي توانيد چيدماني خاص  و متفاوت را  اجرا نماييد .در هر حال فراموش نكنيد كه عدم هماهنگي مبلمان به كاررفته  در دكوراسيون اداره تان علاوه بر دادن حس بي روح  به ارباب و رجوع تان ساير همكارانتان را دل زده خواهد كرد .تركيب رنگ بندي ، طرح  ومدل مبلمان اداري با ساير آيتم هاي موجود بسيار اهميت دارد . اگر خودتان هيچ ايده اي براي جابه جايي مبلمان ، تغيير دكوراسيون و يا تهيه ملزومات اداري نداريد مي توانيد اين امر را به يك مجموعه  متخصص طراحي و اجراي دكوراسيون داخلي بسپاريد.علاوه بر مبلمان اداري ، استفاده از پارتيشن اداري ،ميزهاي اداري و .. مي تواند در متفاوت جلوه دادن دكوراسيون داخلي به شما كمك كند .جدا از انتخاب مبلمان اداري ، كيفيت محصول يكي از مهم ترين نكاتي است كه بايد به آن توجه نماييد.اعتماد به برندي نام آشنا در زمينه طراحي دكوراسيون و استفاده از  مبلمان اداري  با كيفيت مي تواند كمك شاياني براي شمايي باشد كه به دنبال بهترين ها هستيد

 


امتیاز :

بازدید : 118

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/4/2  | ۱۲ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

مهم ترين قسمت  يك شركت اتاق مديريت و ست مديريتي آن  است چرا كه تمامي جلسات سازماني و برون سازماني در  آن انجام ميپذيرد. نحوه چيدمان مبلمان اداري و مجموعه   مديريتي بسيار مهم است ، چرا كه آن چه كه ارباب و رجوع يا همكارانتان را در نگاه اول جلب مي كند نوع چيدمان مبلمان اداري و به طور كلي دكوراسيون داخلي اتاق مديريت است . ميز مديريت  يكي از مهم ترين ملزومات اداري ، در كنار مبلمان اداري  ، زيبايي و شكوه اتاق مديريت را دوچندان خواهد كرد .پس انتخاب آن از نظر هماهنگي با رنگبندي ، طرح  و مدل در كنار ساير آيتم هاي موجود زيبايي كار را چندين برابر خواهد كرد .دست شما براي انتخاب باز هست ، فقط كافيست كمي چاشني سليقه را به انتخابتان اضافه كنيد.انتخاب مبلمان كلاسيك يا مبلمان مدرن كه بسته به فضاي مد نظرتان مي توانيد آن را در اتاق مديريتتان اجرانماييد . بسته به طرحي كه انتخاب مي كنيد گاهي استفاده از مبلمان اداري كلاسيك حس لوكس ولاكچري بودن را به همكاران و ارباب و رجوع شركتتان مي دهد .كيفيت محصول انتخابي يكي از مهم ترين مواردي است كه بايد به ان دقت نماييد ، چرا كه ميزي كه آن را خريداري ميكنيد ،سال ها همراه شماست و بايد ازآن استفاده كنيد.بهتر است براي بهره وري بهتر از طراحان خبره دكوراسيون داخلي كمك بخواهيد .با اينكار علاوه بر گرفتن مشاوره و داشتن پيشنهاد بيشتر مي توانيد از مبلمان متفاوت تر و خاص ارباب و رجوع و همكارنتان استفاده كنيد .


امتیاز :

بازدید : 119

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/4/2  | ۱۲ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

امروزه به جاي ديوار كشي هاي مختلفي كه در فضاي اداره ها صورت مي گرفت از پارتيشن ارزان استفاده مي شود،چرا كه قيمت پارتيشن اداري نسبت به ساخت ديوار كمتر مي باشد. پارتيشن اداري روي دكوراسيون داخلي و شركت و محل كار بسيار موثر واقع مي شود. در انتخاب پارتيشن اداري به حفظ نظم و آرامش بيشتر كارمندان و كنترل راحت تر آن ها دقت مي شود. هنگامي كه قيمت پارتيشن اداري مناسب باشد و قابليت جابه جايي داشته باشد، گزينه خوبي براي رفع نياز هاي داخلي يك شركت مي شود. طراحي پارتيشن اداري با استفاده از انواع اجسام شيشه اي، چوبي و فلزي صورت مي گيرد. هر كدام از مدل هاي پارتيشن اداري به منظور كاربردي خاص و ضرورت آن طراحي مي شوند. قيمت پارتيشن اداراي براي انواع مدل هاي موجود متفاوت مي باشد و عوامل بسياري بر تعيين قيمت آن تأثير دارند. از عوامل اصلي كه باعث شده است استفاده از پارتيشن هاي اداراي فراگير شود، به وجود آمدن يك محيط بدون تنش همراه با دسترسي بالا براي كارمندان است.يكي از ويژگي هاي خوب پارتيشن اداراي تقسيم كردن فضاي اداره است كه پارتيشن براي فضاهاي اجاره اي بسيار مناسب مي باشد. از امتيازهايي كه پارتيشن اداري نسبت به ديواركشي دارد، اين است كه از هدر دادن فضاي اداره جلوگيري مي كند، از طرفي ديگر قيمت پارتيشن اداري نسبت به ديواركشي كمتر مي باشد.از انواع پارتيشن هاي اداري كه داراي كاربرد فراوان هستند مي توان پارتيشن اداري شيشه اي، پارتيشن متحرك، پارتيشن ام دي اف، پارتيشن با شيشه سكوريت،  پارتيشن ريلي و ... را نام برد. قيمت پارتيشن اداري مختلف در اين مورد نيز با يكديگر فرق دارد. در بين اين پارتيشن هاي ادراي پارتيشن متحرك، پارتيشن شيشه اي و پارتيشن دو جداره ام دي اف داراي كاربرد بيشتري هستند. البته استفاده و كاربرد پارتيشن اداري متحرك به دليل جابه جايي آساني كه دارد ،بسيار زياد مي باشد.

 


امتیاز :

بازدید : 160

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/3/28  | ۰۸ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

موضوعي كه اين روزها تأثير مستقيمي در انتخاب ميز مديريت و ميز اداري دارد فضاي داخل اداره است. فرض كنيد وارد يك شركت شويد و تمامي فضاي آن با ميز و سرويس مبل پر شده باشد قطعا در اين شرايط حس خوبي نخواهيد داشت بنابراين نكته در اين لاين استفاده از سرويس هايي است كه با شرايط فضاي داخلي شركت همخواني داشته باشد.شركت هايي كه فضاي كمي دارند عموما بهتر است از ميز و مبل هاي فلزي استفاده كنند. به اين ترتيب از ديد ارباب رجوع فضاي شركت بزرگتر خواهد رسيد. ميزها و مبل هاي چرمي كه داراي پايه هاي عريض هستند هرگز در فضاهاي كوچك مناسب به نظر نمي رسد. در نظر داشته باشيد كه قيمت ميز مديريت فلزي به نسبت مدل هاي ديگر ارزان و مناسب تر اعلام شده است.خوشبختانه دسته بندي دقيقي براي قيمت ميز مديريت ديده مي شود و اين موضوع دست خريدار را بازتر خواهد گذاشت.قيمت ميز مديريت در نوع درجه يك شايد در نگاه اول گران به نظر برسد اما با كمي تحقيق مشخص مي شود كه شما يكبار براي هميشه اين هزينه را پرداخت خواهيد كرد.فرض كنيد اداره شما در محيطي مرطوب قرار دارد در اين شرايط استفاده از روكش هاي چرم براي بخش هاي ميز مديريت قطعا پس از گذشت زمان مي تواند كيفيت خود را از دست داده و گزينه مناسبي محسوب نشد. ما از بهترين چرم هاي مرغوب براي محصولاتمان استفاده مي كنيم.قيمت ميز مديريت در نوع ميان رده بسيار عالي و قابل قبول به نظر مي رسد اغلب افراد سعي مي كنند ميزهاي مديريت ميان رده را انتخاب كنند، اين محصولات از كيفيت مناسبي برخوردار هستند و مي توانند سالها مورد استفاده قرار بگيرند. قيمت ميز مديريت ميان رده به صورت دوره اي تغيير مي كند و بستگي به متراژ خريد شما دارد.گزينه بعدي در خصوص قيمت ميز مديريت ارزان است، در واقع شرايطي فراهم كرديم تا افراد بتوانند اين محصول را در قيمت هايي بسيار ارزان خريداري كنند. اين محصولات نيز از كيفيت مناسبي برخوردار هستند.


امتیاز :

بازدید : 126

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/3/28  | ۰۸ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

مبلمان واژه‌اي است كه پيش از اين‌ها تنها براي مبل‌ها استفاده مي‌شد، ولي امروزه كاربرد گسترده‌تري پيدا كرده است. امروزه مبلمان اداري كه اصطلاحي است هميشه آن را شنيده‌ايم، تنها شامل مبلمان نمي‌شود. اين اصطلاح براي تمام لوازمي كه براي تجهيز يك محيط كاري استفاده مي‌شود به كار مي‌‌رود. مبلمان اداري شامل ميز و صندلي‌ها، ميز مديريت، ميز كنفرانس، ميز منشي و مبلمان پذيرايي و خيلي از لوازم ديگر مي‌شود. حتي پارتيشن‌هاي اداري، كمدها و فايل‌ها را نيز در بر مي‌گيرد. خريد اين تجهيزات به دليل تنوعي كه اين بازار دارد ممكن است زمان زيادي از شما بگيرد. خريد مبلمان اداري كار بسيار مشكلي  است.يعني شما بايد با ويژگي هاي محل كار خود و ديزاين آن جا و اين كه براي چه كاري مي خواهيد مي تواند مدل هاي مختلفي انتخاب كنيد

 

صندلي اداري

موقع خريد صندلي اداري  به اين نكات توجه كنيد

پشتي صندلي اداري بايد انحنا S شكل داشته باشد كه گودي كمر را در زمان تكيه دادن به آن حفظ كند. كفي و پشتي صندلي بايد از متريال مناسبي باشند و بهتر است ضد عرق باشد تا فرد عرق نكند و لباس به بدنش نچسبد.صندلي هايي كه براي كار با رايانه استفاده مي‌شود بايد به سمت عقب خم شود تا بتواند زاويه 110 درجه ايجاد كند.

نكته آخر كه بايد در نظر بگيريد اين است كه صندلي اداري نبايد خيلي نرم باشد.

يعني كفي صندلي اداري بايد نرم و راحت باشد اما نه در حدي كه شخص مانند مبل راحتي در صندلي فرو رود و اجازه جا به جايي نداشته باشد

 

انتخاب ميز اداري

بدون شك مهمترين قسمت مبلمان اداري هر شركت ميز اداري آن مي باشد.از جمله ميز مديريت و ميز كارمندي بايد با رعايت اصول ارگونومي طراحي و توليد شود.

ميز كارمندي مي بايست به گونه اي قرار بگيرد كه اشخاص مافوق براحتي بتوانند افراد زير دست را كنترل كنند لذا ميز كارمندي مي بايست بگونه اي قرار گيرد كه مديريت به تمام ميز هاي اداري احاطه كامل داشته باشد.

ميز كارمندي را نسبت به كاري كه قصد انجامش را داريد انتخاب كنيد. چنانچه نياز به فضاي وسيع تري براي كار داريد مناسب تر است كه ميزي بزرگ را انتخاب كنيد. اما ميتوانيد فضاي كاري خود را با استفاده از كشوهاي ميز محدود كنيد. به اين ترتيب نياز به استفاده از ميز هاي بزرگ در دكوراسيون اداري شما كمتر ميشود.به طور كلي حداﻗﻞ ﻃـﻮل براي ميز ﺑﺎﯾـﺪ 1200 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘـﺮ و ﺣـﺪاﻗﻞ ﻋﺮض براي ميز ﺑﺎﯾﺪ 800 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ. طول 1600 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮوﻋﺮض 800 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد طول وﻋﺮض ﺳﻄﺢ ﮐﺎر ميز ﺑﻬﺘﺮاﺳﺖ ﻣﻀﺮﺑﯽ از 100 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ.به طور معمول براي ميزهاي مديريتي مدرن از متريال ام دي اف استفاده مي شود. از مزاياي MDF علاوه بر زيبايي و تنوعي كه دارد، مي توان به مقرون به صرفه و با دوام بودن آن اشاره كرد و همچنين ام دي اف استحكام بيشتري به نسبت ساير متريال ها دارد.

 

انتخاب پارتيشن اداري

در زمان انتخاب و خريد پارتيشن به اندازه، نوع پارتيشن و نحوه قرار گرفتن آنها توجه كنيد، زيرا رعايت تمام اين موارد روي محيط كاري تأثير مستقيم دارندبراي انتخاب بهترين نوع پارتيشن اداري بايد هدف از پارتيشن‌بندي را مشخص كنيد. پارتيشن اداري براي كارمندان مالي شركت بسيار عالي است و دسترسي ديگران به اطلاعات مالي را كم مي‌كند.. براي افزايش زيبايي مي‌توانيد رنگ پارتيشن را با مبلمان خود هماهنگ كنيد.

 

 

در محيط‌هاي كاري چند نوع ميز وجود دارد كه شامل موارد زير است:

  • ميز كارمندي
  • ميز مديريت
  • ميز منشي
  • ميز گروهي
  • ميز كنفرانس

اين ميزها با توجه به كاراييشان داراي انواع مختلفي هستند. مثلاً ميزهاي مديريت انواع مدرن و كلاسيك دارند و با مواد اوليه مختلفي ساخته مي‌شوند. ميز منشي مي‌تواند يك ميز معمولي مانند تمام ميزهاي كارمندي يا به شكل كانتر باشد. ميزهاي كنفرانس نيز در اندازه‌ها و طرح‌هاي مختلف با كارايي‌هاي متفاوت در بازار موجود هستند.

صندلي‌ها نيز خود به چند دسته تقسيم مي‌شوند كه شامل صندلي‌هاي كارمندي و صندلي‌هاي رياست مي‌شود.

قفسه‌ها، كمدها و انواع فايلينگ نيز بسته به حجم پرونده‌ها و نياز شركت در طرح‌ها و اندازه‌ها مختلف قابل توليد هستند.

براي پذيرايي از مراجعه كنندگان وجود يك بخش با مبلمان مناسب محيط اداري نيز براي هر شركتي الزامي به نظر مي‌رسد. انتخاب نوع و تعداد آنها نيز بسته به اندازه محيط شما دارد. در كل انتخاب هر نوع مبلمان اداري به مساحت محيط شما بستگي دارد.

 

 


امتیاز :

بازدید : 131

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/11/28  | ۰۸ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

همان طور كه مي دانيم پارتيشن اداري براي جداسازي موقت و پارتيشن بندي در فضاهاي اداري هستند .در محيط هاي اداري، قسمت هايي كه فعاليت مشخصي در آن انجام مي گيرد، با نصب پارتيشن اداري از يكديگر جدا مي شوند.

پارتيشن ها در انواع مختلفي توليد و عرضه مي شوند كه در اين جا توضيحي به شما مي دهيم:

1-پارتيشن تك جداره

پارتيشن‌هاي تك جداره داراي ستون‌هاي متعددي هستند كه قرار گرفتن آن‌ها بر روي زمين را راحت مي‌كند. به طوري كه پارتيشن بدون لغزندگي، حالت ايستاده دارد. اين نوع پارتيشن به صورت قاب‌هاي يك تكه هستند در اين نوع پارتيشن نيز حذف خطوط زايد در طراحي پروفيل، باعث زيبايي بيشتر اين محصول شده است.

پارتيشن تك جداره از پروفيل‌هاي 4*4 تهيه مي‌شود كه در آن، يك لايه تمام آلومينيوم با روكش آنادايز شده استفاده مي‌شود. اين كار باعث افزايش استحكام پارتيشن مي‌شود.

پارتيشن تك جداره شش ميل

به ديوار جدا كننده با كلاف آلومينيوم هشت پري و پركننده ام دي اف شش ميل دو رو با شيشه 4ميل ساده و يا شيشه برفي پارتيشن تك جداره شش ميل ميگويند. پارتيشن تك جداره شش ميل با قابليت باز ونصب و جابجايي و تغيير شكل پارتيشن طراحي و توليد شده است.

-2پارتيشن اداري دو جداره

در پارتيشن‌هاي دوجداره قابليت ساخت قاب‌هاي يك‌تكه و بزرگ وجود دارد. در اين نوع پارتيشناداري از ستون استفاده زيادي نمي‌شود؛ زيرا بدنه پارتيشن به‌اندازه كافي مقاومت و استحكام دارد و مي‌تواند بدون نياز به ستون بر روي زمين قرار بگيرد. زيبايي پارتيشن‌هاي دوجداره علت‌هاي زيادي دارد كه يكي از آن‌ها حذف خطوط زائد در طراحي پروفيل مي‌باشد. مطمئناً براي مشتريان يكي از معيارهاي انتخاب، زيبايي پارتيشن مي‌باشد. اين نوع پارتيشن محدوديت رنگ ندارد و مشتريان مي‌توانند هر رنگي را كه بخواهند سفارش دهند.

براي ساخت پارتيشن‌هاي دوجداره از پروفيل‌هاي 10*10 استفاده مي‌شود. همچنين براي افزايش استحكام آن‌ها، يك‌لايه تمام آلومينيوم با روكش آنادايز شده يك تكه، درون پارتيشن قرار مي‌گيرد.

 

عمده تفاوت بين دو مدل پارتيشن تك جداره و دو جداره در هزينه و زيبايي مي باشد و هيچگونه تفاوتي در استحكام و متريال ندارند.

ويژگي هاي پارتيشن دو جداره

پارتيشن‌هاي دو جداره داراي مقاومت بالا و خود ايستا هستند.

 مي‌توان اين نوع پارتيشن را براي پرده كركره ما بين شيشه‌ها استفاده كرد.

از پارتيشن‌هاي دو جداره براي پر كننده نقاطي همچون MDF, شيشه و پلكسي و ... استفاده مي‌شود.

اين نوع پارتيشن براحتي و با سرعت بالا نصب مي‌شود.

يكي از مزاياي پارتيشن‌هاي دو جداره، قابليت عبور كابل‌هاي شبكه و سيستم در تمام قسمت‌هاي پارتيشن مي‌باشد.

زمان استفاده از پارتيشن‌هاي دوجداره، مي‌توان آن‌ها را مطابق با معماري فضا مونتاژ و دمونتاژ كرد. اين كار به تخصص نياز ندارد.

 

براي مشاوره رايگان در انتخاب جنس و نوع پارتيشن هاي اداري مي توانيد با راه هاي ارتباطي كارشناسان ما كه در تماس باما سايت قرار دارد ارتباط برقرار كنيد.


امتیاز :

بازدید : 138

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/7/26  | ۱۲ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

پارتيشن هاي اداري يكي از انواع جداكننده‌هاي كاذب و موقتي در فضاهاي اداري و خانگي است پارتيشن اداري در انواع پارتيشن ام دي اف، پارتيشن اداري شيشه اي، پارتيشن متحرك وجود دارد كه به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع كاربري، تركيب‌بندي رنگ، متريال و ملزومات آن مي‌تواند مكمل مناسبي در طراحي دكوراسيون فضاهاي اداري باشد

پارتيشن هاي شيشه اي در انواع پارتيشن شيشه اي متحرك، پارتيشن بلوك شيشه اي، پارتيشن با شيشه سكوريت، پارتيشن شيشه و استيل و... توليد مي شود كه با توجه به ابعادو متراژ مورد استفاده قيمت پارتيشن شيشه اي متفاوت است. در رابطه با پارتيشن هاي متحرك هم لازم است بدانيد كه پارتيشن متحرك منزل با پارتيشن متحرك اداري به واسطه نوع كاربري متفاوت است. قيمت انواع پارتيشن متحرك نيز با توجه به ابعاد و متراژ مصرفي متغير مي باشد.

پارتيشن اداري دست دوم كه در مقايسه با پارتيشن هاي نو در گروه پارتيشن اداري ارزان قرار مي گيرند نيز در مواردي مورد استفاده هستند اما ممكن است مانند مبلمان اداري ارزان دست دوم عمر خود را كرده و كارايي مورد نظر را نداشته باشند. پارتيشن دست دوم شايد در مقايسه با قيمت پارتيشن اداري نو صرفه اقتصادي داشته باشد ولي نمي توان از جنس آن اطمينان حاصل كرد.

 

شركت مبلمان اداري آفن در مقاله پارتيشن هاي اداري مكمل فضاي اداري به انواع پارتيشن اداري و كاربري آنها اشاره كرده است


امتیاز :

بازدید : 164

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/5/22  | ۰۷ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

در طراحي پارتيشن اداري مي‌توان معابر را با هم ادغام كرد و پِرتي فضا را به حداقل ممكن رساند. حتي در برخي موارد مي‌توان از در استفاده نكرد، زيرا بسياري از فضاهاي اداري به در نياز ندارند. نيازسنجي در پروژه‌هاي دكوراسيون اداري اهميت بسيار زيادي دارد.

استفاده بهينه از فضا يكي از مهمترين اصول دكوراسيون در فضاي اداري است كه براي بهبود كارايي و بالابردن راندمان كاري بايد مورد توجه قرار گيرد شركت مبلمان اداري آفن در مقاله اي با نام پارتيشن‌هاي اداري و استفاده بهينه از فضا  به استفاده درست و مستمر از فضا با استفاده از انواع پارتيشن هاي تك جداره و دوجداره در ادارات اشاره كرده است.

 

ممكن است مبلمان اداري دفتر كار شما طراحي خوبي داشته باشد، اما رنگ ديوارها و قاب‌هايي كه روي آنها قرار مي‌گيرند، تناسبي با هم نداشته يا تركيبي از دكوراسيون كلاسيك با مدرن باشند. شركت مبلمان اداري آفن در انتخاب يك مضمون كلي براي محل كار شما كمك شاياني مي‌كند.


امتیاز :

بازدید : 150

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/4/15  | ۰۷ | نویسنده : afn-furniture |